woensdag 15 januari 2014

Outfit | Pink leopard

Studieontwijkend gedrag! Daar is deze blogpost ook onderdeel van, helaas.. Of misschien wel: gelukkig, voor de lezers. Ik moet veel leren voor een Franstoets morgen én twee verslagen maken terwijl ik vanavond ook nog een informatieavond heb voor de werkweek in maart waarin ik Berlijn ga bezoeken met school. 
Toch wil ik even mijn outfit van vandaag met jullie delen. Helaas zijn de foto's binnen gemaakt, het weer buiten werkt niet zo mee.
Jullie ook heel veel succes toegewenst voor tentamens/proefwerkweek!!



Blouse: H&M // Trui: Vintage // Broek: Zara // Schoenen: Vans







2 opmerkingen:

  1. Normaal hou ik echt niet van zoveel roze in een outfit, maar het staat je echt heel leuk!
    En heel leuk met het luipaardkraagje erboven :)

    BeantwoordenVerwijderen