dinsdag 11 februari 2014

Outfit | ???

Hoi lieve lezeressen! (Of lezers, maar daar ga ik niet al te veel van uit)
Ja ja ja het is weer een tijd geleden. Ik neem me voor gewoon een blogpost te plaatsen wanneer ik daar zin in  heb. Bij deze.

Het is weer outfit-tijd! Terwijl ik extreem moe ben - wat ik niet snap, aangezien ik dit weekend héél veel slaap heb ingehaald - maakte ik de outfitfoto's en vanaf beneden schreeuwde mijn moeder: ''En we hebben weer een medaille gewonnen!''. De olympische spelen. Ik ben zelf ab-so-luut geen sportfanaat maar dit vind ik gek genoeg best leuk om te zien. Nu al helemaal, met al die medailles met het schaatsen. Kijk jij ook af en toe (met je ouders mee) naar de olympische spelen?
En............... nog eventjes wachten en dan is het alweer voorjaarsvakantie! Ik vind dat de tijd echt ontzettend snel gaat, de kerstvakantie voelt als 3 weken geleden. Ik heb nog niet echt dingen op de planning staan behalve dat ik vrijdag met KLIK! naar de Manuel en Géza show ga in Haarlem. Manuel Broekman en Géza Weisz dus. Ik ben verliefd op beide + lekkere muziek + veel liefde = waarschijnlijk een geweldige avond. Verder ga ik werken in de vakantie, ik kan het geld namelijk momenteel wel gebruiken.

Anyways... Back to the outfit!
VEST c&a TOP zara BLOUSE h&m JEANS zara LAARSJES h&m





5 opmerkingen:

  1. Zo mooooi! Zo jaloers op je perfecte hoofd en kleding en mooie foto's. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heel leuk, veel plezier bij de show!
    En wat zijn je foto's (vooral die eerste twee) superscherp, mooi! Leuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist niet eens dat jij een blog had joh! Maar wel super leuk, je hebt zo'n leuke kleding stijl!<3

    BeantwoordenVerwijderen