woensdag 12 maart 2014

Spring breeze

AAAH het is zo'n heerlijk weer!!!
Ik bracht zaterdag mijn dag door in Utrecht, samen met Kim. We hebben twee video's gemaakt, die binnenkort online komen. Het was heel gezellig en er zijn wat leuke foto's uitgekomen! Nu moet ik hard aan de bak om Frans te leren, waar ik géén zin in heb. Maandag vertrek ik alweer naar Berlijn waar uiteraard een fotoverslag van komt. Oh, en niet bepaald klein nieuws: mijn beugel is er maandag uitgegaan! Het voelt zo vreemd, maar geweldig. Je kunt links van deze blogpost mijn instagramfoto's zien, foto's zonder beugel. Even een snelle update dit!






Een lekkere tune die erg toepasselijk is bij dit heerlijke zonnetje:
)







4 opmerkingen:

  1. wat een gave foto's zeg, vooral de plekken wauw! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave foto's en outfit! Die locatie is ook echt hele tof, jammer genoeg is er niet zoiets te vinden bij mij in de buurt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfit! Je zonnebril is echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen